Pålitlig Partner
Instruktioner för att gå med i tjänsten, uppdatera Pålitlig Partner-rapporten och vanliga frågor om tjänsten.
- Jag har lämnat uppgifter per e-post/ brev. Hur snabbt syns uppgifterna i rapporten?
- Kan jag få ett meddelande på förhand om att min rapport har statuset “Undersök”?
- Kan jag skriva ut intygen som finns i min rapport separat?
- Medlemskap i Pålitlig Partner - tjänsten som utländskt företag
- Pålitlig Partner rapportens uppdatering
- Pålitlig Partner-logon
- Pålitlig Partner-rapportens status
- Till vilken adress ska jag skicka intygen?
- Uppgifter som uppdateras automatiskt i din Pålitlig Partner rapport och uppdateringscyklerna
- Vad betyder OK-symbolen? (OK)
- Vad betyder symbolen STOP?
- Vad ska jag göra om företagets namn eller FO-nummer har ändrats?
- Vad ska jag göra om företagets rapport innehåller symbolen Ofullständig? (Tietoja odotetaan)
- Vad ska jag göra om rapporten visar symbolen Observera? (Huomioi)
- Vad ska jag göra om rapporten visar symbolen Undersök? (Selvitä)
- Vad är Pålitlig Partner-tjänsten?
- Varför skickas ett meddelande om statuset “Undersök” till beställarna?
- Varför syns inte ansvarsförsäkringen längre på min rapport?
- Anslutning till Pålitlig Partner 2.0 - tjänsten
- Ansvarsfösäkringsintygets krav
- Bli medlem i Pålitlig Partner-tjänsten