Luotettava Kumppani
Ohjeet liittymiseen, Luotettava Kumppani -raportin päivittämiseen ja usein kysyttyjä kysymyksiä.
Luotettava Kumppani tilaajavastuuraportti
- Luotettava Kumppani tilaajavastuutiedot -raportin tulkinnat
- Yrityssaneeraus Luotettava Kumppani -raportilla
- Miten tarkastat Luotettava Kumppani -raportin?
Luotettava Kumppani tilaajavastuutiedot -palvelun ohjeet (palvelun aiempi versio)
- Luotettava Kumppani -palveluun liittyminen PDF-lomakkeella
- Luotettava Kumppani -raportin päivittäminen
- Luotettava Kumppani -palveluun liittyminen ulkomaisena yrityksenä
- Miten saan Luotettava Kumppani -raporttini OK-tilaan mahdollisimman nopeasti?
- Luotettava Kumppani -raportille automaattisesti päivittyvät tiedot ja päivityssyklit
- Luotettava Kumppani -logo
- Luotettava Kumppani tilaajavastuutiedot -palveluun liittyminen sähköisellä lomakkeella
Luotettava Kumppani 2.0 -ohjeet
- Yritykseni raportilla näkyy maksuhäiriömerkintä - mitä minun tulee tehdä merkinnän poistamiseksi?
- Tilaajavastuutietojen tarkistaminen 2.0 raportilla
- Mitä tietoja voin päivittää itse Luotettava Kumppani 2.0 -raportilla?
- Dun & Bradstreet luottoluokitus: Usein kysytyt kysymykset
- 2.0-raportin kokonaistilat
- Luotettava Kumppani 2.0 sanasto ja opasteet
- Liittyminen Luotettava Kumppani 2.0 -palveluun
- 2.0-raportin tietolähteet ja päivityssyklit
- Intrumin perintäluokitus: Usein kysytyt kysymykset
- Mihin syötän Luotettava Kumppani 2.0 -alennuskoodin?
- Luotettava Kumppani -jäsenyyden päivittäminen 2.0 versioon
Usein kysyttyä Luotettava Kumppani tilaajavastuuraportista
- Miksi raportissani on SEIS-symboli?
- Mitä täytyy tehdä, jos yritykseni raportilla on Selvitä –symboli?
- Mitä OK-symboli tarkoittaa?
- Mitä täytyy tehdä, jos yritykseni raportilla on Huomioi-symboli eli i-merkki?
- Mitä täytyy tehdä, jos yritykseni raportilla on Tietoja odotetaan -symboli?
- Voinko saada ilmoituksen etukäteen selvitettävää-tilaan menevästä raportistani?
- Miten veromaksujen tilat näkyvät Luotettava Kumppani -raportilla?
Usein kysyttyä Luotettava Kumppani tilaajavastuutiedoista
- Kuinka vanha todistus saa olla?
- Miksi ilmoitus ”selvitettävää” merkinnästä menee tilaajille?
- Miksi vastuuvakuutus ei enää näy raportillani?
- Olen toimittanut teille todistuksia sähköpostitse/postitse. Kuinka pian yritykseni tiedot tulevat näkymään raportilla?
- Luotettava Kumppani -palvelun irtisanominen
- Yrityksen maksuohjelmat ulosotossa
- Mitä minun pitäisi tehdä, kun yritykseni y-tunnus tai nimi on muuttunut?
- Vastuuvakuutustodistuksen vaatimukset
- Saanko tulostettua todistukset erikseen raportiltani?
- Mikä on Luotettava Kumppani tilaajavastuutiedot -palvelu?
- Mihin osoitteeseen lähetän todistukset?