Luotettava Kumppani
Ohjeet liittymiseen, Luotettava Kumppani -raportin päivittämiseen ja usein kysyttyjä kysymyksiä.
Uudistunut Luotettava Kumppani -palvelu
- Liittyminen uudistuneeseen Luotettava Kumppani -palveluun
- Luotettava Kumppani -jäsenyyden päivittäminen uuteen versioon
- Tilaajavastuutietojen tarkistaminen uudistuneella Luotettava Kumppani -raportilla
- Mitä tietoja voin päivittää itse uudistuneella Luotettava Kumppani -raportilla?
- Raportin kokonaistilat
- Raportin tietolähteet ja päivityssyklit
- Luotettava Kumppani sanasto ja opasteet
- Dun & Bradstreet luottoluokitus: Usein kysytyt kysymykset
- Mitä tilinpäätösluvut kertovat raportin Taloustiedot-osiossa?
- Intrumin perintäluokitus: Usein kysytyt kysymykset
- Yritykseni raportilla näkyy maksuhäiriömerkintä - mitä minun tulee tehdä merkinnän poistamiseksi?
- Mihin syötän Luotettava Kumppani -alennuskoodin?
Luotettava Kumppani tilaajavastuutiedot -palvelun ohjeet (palvelun aiempi versio)
- Luotettava Kumppani Tilaajavastuutiedot -palveluun liittyminen PDF-lomakkeella
- Luotettava Kumppani Tilaajavastuutiedot -palveluun liittyminen ulkomaisena yrityksenä
- Luotettava Kumppani -logo
- Luotettava Kumppani tilaajavastuutiedot -palveluun liittyminen sähköisellä lomakkeella
Tilaajavastuuraportti
- Tilaajavastuuraportin päivittäminen
- Tilaajavastuuraportille automaattisesti päivittyvät tiedot ja päivityssyklit
- Tilaajavastuuraportin tulkinnat
- Yrityssaneeraus tilaajavastuuraportilla
- Miten saan tilaajavastuuraporttini OK-tilaan mahdollisimman nopeasti?
- Miten tarkastat tilaajavastuuraportin?
Usein kysyttyä tilaajavastuuraportista
- Miksi raportissani on SEIS-symboli?
- Mitä täytyy tehdä, jos yritykseni raportilla on Selvitä –symboli?
- Mitä OK-symboli tarkoittaa?
- Mitä täytyy tehdä, jos yritykseni raportilla on Huomioi-symboli eli i-merkki?
- Mitä täytyy tehdä, jos yritykseni raportilla on Tietoja odotetaan -symboli?
- Voinko saada ilmoituksen etukäteen selvitettävää-tilaan menevästä raportistani?
- Miten veromaksujen tilat näkyvät tilaajavastuuraportilla?
Usein kysyttyä Luotettava Kumppani tilaajavastuutiedot -palvelusta
- Kuinka vanha todistus saa olla?
- Miksi ilmoitus ”selvitettävää” merkinnästä menee tilaajille?
- Miksi vastuuvakuutus ei enää näy raportillani?
- Olen toimittanut teille todistuksia sähköpostitse/postitse. Kuinka pian yritykseni tiedot tulevat näkymään raportilla?
- Luotettava Kumppani -palvelun irtisanominen
- Yrityksen maksuohjelmat ulosotossa
- Mitä minun pitäisi tehdä, kun yritykseni y-tunnus tai nimi on muuttunut?
- Vastuuvakuutustodistuksen vaatimukset
- Saanko tulostettua todistukset erikseen raportiltani?
- Mikä on Luotettava Kumppani tilaajavastuutiedot -palvelu?
- Mihin osoitteeseen lähetän todistukset?