Ole yhteydessä asiakaspalveluumme viipymättä, jotta voimme muokata osoitteen oikeaksi ennen korttien painamista. Yleensä muokkaus on mahdollista jos siitä ilmoittaa samana päivänä, kun tilaus on tehty. Jos kortti on ehtinyt menemään painoon, emme voi enää muuttaa toimitusosoitetta.
Tämän osion artikkelit
- Miksi Valttikortti on hylätty tilauksesta?
- Miksi sain vain yhden Valttikortin, kun aiemmin olen saanut kaksi korttia?
- Miksi Valttikorttini vahvistaminen epäonnistuu?
- Miten lähetän linkin Valttikortin vahvistamista varten?
- Pystyykö korttien toimitusta nopeuttamaan?
- Miksi valokuva kortilla näkyy erittäin haaleana?
- Kuinka kauan kestää, että Valttikortti aktivoidaan?
- Kauanko Valttikortin saapumisessa kestää?
- Miten saan väliaikaisen kortin/PDF kopion käyttööni?
- Miksi työmaalla pitää käyttää Valttikorttia?