Pålitlig Partner-tjänsten är det lättaste sättet att sköta om företags lagstadgade skyldigheter angående beställaransvarslagen. Tjänsten inhämtar all nödvänding information från olika register och uppdaterar informationen automatiskt. Tjänsten sparar tid och besvär då informationen inte behövs inhämtas separat från olika källor och levereras till beställaren. Genom att bli medlem i Pålitlig Partner-tjänsten är uppgifterna elektronisk tillgängliga.
Artiklar i detta avsnitt
- Till vilken adress ska jag skicka intygen?
- Varför skickas ett meddelande om statuset “Undersök” till beställarna?
- Vad ska jag göra om företagets namn eller FO-nummer har ändrats?
- Jag har lämnat uppgifter per e-post/brev. Hur snabbt syns uppgifterna i rapporten?
- Varför syns inte ansvarsförsäkringen längre på min rapport?
- Hur gammalt får ett intyg vara?
- Kan jag skriva ut intygen som finns i min rapport separat?
- Vad är Pålitlig Partner-tjänsten?