Vad är Taitoregistret?
Taitoregistret ger arbetsgivare och arbetstagare en möjlighet att uppvisa kompetenser och behörigheter säkert, pålitligt och elektroniskt.
Företaget kan hantera behörigheter elektroniskt i tjänsten, då det blir lättare att försäkra sig om vem som innehar kompetensen, och all information gällande kompetensen kan kontrolleras direkt på mobiltelefonen via en app.
Logga in och beställ tjänsten
- Du kan logga in i Taitoregistret med dina uppgifter.
- Om inte har ett foretagskonto, registrera dig först genom att välja “skapa användarkonto”.
- Om du har glömt lösenordet, kan du återställa det genom att välja länken Glömt lösenord
Beställ tjänsten
- Du kan beställa tjänsten då du loggat in första gången.
- Välj passande storlek på tjänsten, beroende på antalet annställda i företaget. Du kan senare ändra storleken på tjänsten, och storleken på tjänsten inverkar inte på hur du lägger till kompetenser.
- Kom ihåg att godkänna användningsvillkoren. Genom att klicka på länken tjänstebeskrivning, kan du läsa mera om tjänsten.
- Bekräfta beställningen genom att välja Beställ Taitoregistret.
- Taitoregistret öppnar sig inom några sekunder och du kan genast börja använda tjänsten.
- Om ditt företag har fler än 300 arbetstagare eller om du önskar en offert av andra skäl kan du välja Be om offert alternativet. Tjänsten kan användas direkt och vi kontaktar dig snarast med en offert!