Hei, kuinka voimme auttaa?
Ohjekeskuksesta löydät palveluohjeemme ja usein kysytyt kysymykset.
Aloita hakemalla tai selaa ohjeita palveluittain.
Ohjeet ja usein kysytyt kysymykset palveluittain
-
Käyttäjätunnukset ja Yritystili
Ohjeet yrityksen tietojen, käyttäjien ja käyttöoikeuksien hallintaan.
-
Yrityshaku (Raportti)
Ohjeet Raportti-palvelun käyttöön, Raportti PRO -tason käyttöönottoon ja usein kysyttyä.
-
Luotettava Kumppani
Ohjeet liittymiseen, Luotettava Kumppani -raportin päivittämiseen ja usein kysyttyjä kysymyksiä.
-
Valvoja
Ohjeet Valvoja-palvelun aktivoimiseen ja käyttöön sekä usein kysyttyä palvelusta.
-
Valttikortti, Työntekijähallinta ja Valtti+
Ohjeet työntekijätietojen hallinnointiin ja Valttikorttien tilaamiseen ja Valtti+ -palvelun käyttöön.
-
Valtti+ Tarkastaja
Ohjeet Valtti+ Tarkastaja -palvelun käyttöön.
-
Ilmoittaudu työmaalle
Ohjeet työmaalle ilmoittautumiseen (entinen työmaalle rekisteröityminen).
-
Työmaarekisteri
Ohjeet Työmaarekisterin käyttöön ja usein kysyttyä Työmaarekisteristä.
-
Partnerit ja rajapinnat
Ohjeet Vastuu Groupin partnereille sekä rajapinta-asiakkaille.
-
Laskutus
Ohjeet laskutusosoitteen vaihtamiseen, eräpäivän siirtämiseen ja muihin palveluidemme laskutukseen liittyviin asioihin.
-
Yleistä
Yleisiä ohjeita liittyen asiakaspalveluumme.
Suositut ohjeet
- Salasanan vaihtaminen yritystilillä
- Yritystilin rekisteröiminen
- Luotettava Kumppani tilaajavastuutiedot -palveluun liittyminen sähköisellä lomakkeella
- Luotettava Kumppani -raportin päivittäminen
- Luotettava Kumppani -logo
- Mihin osoitteeseen lähetän todistukset?
- Työsuhteen vahvistaminen
- Työntekijähallinta - Usein kysytyt kysymykset
- Työntekijähallinnan käyttö
- Veronumerorekisteri ja veronumerorekisteriin ilmoittautuminen
- Valttikortin tilaaminen
- Valttikorttien valokuvaohje
- Miksi Valttikortti on hylätty tilauksesta?
- Varmenne Työmaarekisteristä raportointia varten
- Raportointi Työmaarekisterin kautta
- Turvallinen asiointi